2777
2789

درد اندر دل زیاد است و زبان قاصر است از گفتنش 🙂🖤

من عاشق امام زمانم چرا نباشم وقتی تو بدترین شرایط هر موقع بهش پناه بردم هوامو داشته ،من عاشق مادرمون حضرت زهرام من عاشق امام حسین و امام رضام .... من عاشق همه اهل بیتم 🫀😍انرژی زنانه ام اگه آدم بود میشد مارتین فورد :) من همیشه طرفدار خانما ام بنظر من خانما تو ایران خیلی مظلوم واقع شدن (البته بجز یه عده که زن علیه زن هستن و به همجنس خودشون هم رحم نمیکنن)برعکس نام کاربریم اصلا هم بختور نیستم 🙂❤️🩹سنی که نوشتم سن روحمه نه خودم.وقتی دلم میگیره مداحی ننه زهرا از حسین ستوده رو گوش میدم ( اومدی سایه رو سرم شدی،دیدی بی بال و پرم پرم شدی،مهربونیت با همه فرق میکنه،مهربون،بودی که مادرم شدی،منو صدا بزن به جای گریه هام،ترکی صدات کنم آنام آنام آنام،ننه زهرا زمین خوردم،ننه زهرا کم آوردم،ننه زهرا اگه مردم بیا کنارم،سر مزارم من تو رو دارم...).تو زندگیم همیشه تلاش کردم که وقتی نمیتونم دلی شاد کنم پس دلی هم نشکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه گفتنش سبکت میکنه بهم بگو گوش میدم همشو و اگه توسنتم کمک و راه حل میدم:)💗

عادت ندارم دردام به کسی بگم همیشه میریزم تو خودم

اما اگه دوست داشتی برام دعا کن قربونت❤️🫂

من عاشق امام زمانم چرا نباشم وقتی تو بدترین شرایط هر موقع بهش پناه بردم هوامو داشته ،من عاشق مادرمون حضرت زهرام من عاشق امام حسین و امام رضام .... من عاشق همه اهل بیتم 🫀😍انرژی زنانه ام اگه آدم بود میشد مارتین فورد :) من همیشه طرفدار خانما ام بنظر من خانما تو ایران خیلی مظلوم واقع شدن (البته بجز یه عده که زن علیه زن هستن و به همجنس خودشون هم رحم نمیکنن)برعکس نام کاربریم اصلا هم بختور نیستم 🙂❤️🩹سنی که نوشتم سن روحمه نه خودم.وقتی دلم میگیره مداحی ننه زهرا از حسین ستوده رو گوش میدم ( اومدی سایه رو سرم شدی،دیدی بی بال و پرم پرم شدی،مهربونیت با همه فرق میکنه،مهربون،بودی که مادرم شدی،منو صدا بزن به جای گریه هام،ترکی صدات کنم آنام آنام آنام،ننه زهرا زمین خوردم،ننه زهرا کم آوردم،ننه زهرا اگه مردم بیا کنارم،سر مزارم من تو رو دارم...).تو زندگیم همیشه تلاش کردم که وقتی نمیتونم دلی شاد کنم پس دلی هم نشکنم

مشکلاتم زیاده دیگه دارم کم میارم واقعا

حق داری عسلی:)ولی ولی اگه توسنتی بهم بگو باهات حرف بزنم یا یکم احساس بهتری پیدا کنی چونکه هممون به نحوی داریم با این مشکلات سروکله میزنیم حالا مشکل تو امروز بزرگ تره و مشکل من فردا:)اگه خیلی دلت گرفته و احساس تنهایی میکنی تو مشکلاتت با خدا حرف بزن نمیگم نماز یا یا عبادت های سنگین فقط حرف زدنه ساده اون حرفاتو میشنوه و کمکت میکنه:)

عادت ندارم دردام به کسی بگم همیشه میریزم تو خودم اما اگه دوست داشتی برام دعا کن قربونت❤️🫂

درکت میکنم عزیزدلم:)

اگه اگه همچین عادتی داری بنطرم با خدا حرف بزن حرفاتو تو دلت نگه ندار به خدا بگو یا باهاش مث به دوست حرف بزن اون مطمعنا بیشتر از ما ادما کمکت میکنه و حرفاتو میشنوه:)

منم برات دعا میکنم💗

درکت میکنم عزیزدلم:)اگه اگه همچین عادتی داری بنطرم با خدا حرف بزن حرفاتو تو دلت نگه ندار به خدا بگو ...

مرسی عزیزم قربونت 🩷 🫂

من عاشق امام زمانم چرا نباشم وقتی تو بدترین شرایط هر موقع بهش پناه بردم هوامو داشته ،من عاشق مادرمون حضرت زهرام من عاشق امام حسین و امام رضام .... من عاشق همه اهل بیتم 🫀😍انرژی زنانه ام اگه آدم بود میشد مارتین فورد :) من همیشه طرفدار خانما ام بنظر من خانما تو ایران خیلی مظلوم واقع شدن (البته بجز یه عده که زن علیه زن هستن و به همجنس خودشون هم رحم نمیکنن)برعکس نام کاربریم اصلا هم بختور نیستم 🙂❤️🩹سنی که نوشتم سن روحمه نه خودم.وقتی دلم میگیره مداحی ننه زهرا از حسین ستوده رو گوش میدم ( اومدی سایه رو سرم شدی،دیدی بی بال و پرم پرم شدی،مهربونیت با همه فرق میکنه،مهربون،بودی که مادرم شدی،منو صدا بزن به جای گریه هام،ترکی صدات کنم آنام آنام آنام،ننه زهرا زمین خوردم،ننه زهرا کم آوردم،ننه زهرا اگه مردم بیا کنارم،سر مزارم من تو رو دارم...).تو زندگیم همیشه تلاش کردم که وقتی نمیتونم دلی شاد کنم پس دلی هم نشکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792