خب شاید فرق داره با خانوادش اینم بگم از من اگه چیزی اذیت میکنه باعث میشه زمانت بدتر بگذره تمومش کن خود من هرچی دیدم چشام بستم آخرش هم اونجا خودم موندم و وقتی که برا یک آدم اشتباه تلف شد
کسی که الان بمبیی همینه هیچ وقت تغییر نمیکنه مگه اینکه یک بار فقط فرصت بدی و توی اون یک بار خودشو نشون بده وگرنه هیچی فایده ندارد