سلام ، من مدتیه افکار خ.....دکشی به سرم میزنه، هیچ امیدی تقریبا به این زندگی نکبت بار ندارم ، تموم آرزو هام تبدیل شده به حسرت ، نه از خانواده خیری دیدم نه از جامعه ، اعصاب و روانم خرابه ، جایی رو هم غیر از اینجا ندارم که حرفم رو بزنم ، به نظرتون چیکار کنم ؟؟