اوضاع خیلیی از جوونا و مردم همینه
حست قابل درکه اما با خودکشی هیچی حل نمیشه
به خانوادت به مادرت فکر کن
تراپیست برو ،کارایی که حس خوبی بهت میده انجام بده،برو سفر،تو جمع باش تنها نمون، یه مهارت جدید یاد بگیر کتابای روانشناسی و انگیزشی بخون خلاصه سرخودتو گرم کن هرچی بیشتر تنها بمونی هرچی بیشتر فکر کنی این افکار میاد سراغت . ورزش کن . برو طبیعت یا جنگل . یه حیوون خونگی شاید بد نباشه.
خودکشی هنر نیست زندگی کردن یا زنده موندنه که کار هرکسی نیست.