2777
2789
عنوان

هماتوم

50 بازدید | 18 پست

سلام خانوما من هماتوم دارم مقدارش گفت کمه روزی که رفتم سونو گفت ضربان جنین خوبه

دو تا سقط داشتم بخاطر مشکل انعقادی آمپول آنوکسا و آسپرین میخورم

دو تا پروژسترون و شیاف استفاده میکنم

از دو روزه تخمدانهام انگار میگیره ول میکنه یهو انگار تیر میکشه فکر میکردم بخاطر آمپول اما از دکتر پرسیدم گفت بعیده

شما این علائم نداشتید؟ یعنی الان این داره سقط میشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو هفته های اول سقط میشد؟ و اینکه ازمایش معمولی مشخص نمسشه اخه ژنیک گزونه


هر دو تا سقط م از شش هفته به بعد رشد نکردن

آزمایش هام پارسال تقریبا دوازده تومن شد که بیمه پرداخت کرد

آزمایش ایمنی انعقادی خودم و کاریوتایپ خودم و همسرم با هم

هر دو تا سقط م از شش هفته به بعد رشد نکردنآزمایش هام پارسال تقریبا دوازده تومن شد که بیمه پرداخت کرد ...

بله منم شش ماه پیش ک باردار بودم از ۶ هفته رشدش متوقف شد و قلب تشکیل نشد و متاسفانه منجر به کورتاژ شد

میتونم بپرسم شما بعد چند وقت اقدام کردین؟ زیر نظر پزشک بود؟ اینبار چه کاری انجام دادین ک خداروشکر خوب پیش رفت؟ ممنون میشم منم راهنمایی کنین

بله منم شش ماه پیش ک باردار بودم از ۶ هفته رشدش متوقف شد و قلب تشکیل نشد و متاسفانه منجر به کورتاژ ش ...

اگه اولین سقط تون هست معمولا دکتر ها میگن طبیعیه

من بعد دو تا سقط بهم گفتن باید آنوکسا بزنم و آسپرین بخورم

بعد شش ماه اقدام کردم من طبیعی باردار میشم ولی از اون طرف سقط میشن ، ولی خیلی رعایت میکنم تغذیه مو به همین دلیل طبیعی باردار میشم چیز های گرم زیاد میخوردم غذاهای مضر و فست فود و قند مصنوعی کامل حذف کردم به نظرم بدون دارو باردار بشین بهتره شوهرتون مشکل نداشته باشه با رعایت این ها سریع باردار میشین

اگه اولین سقط تون هست معمولا دکتر ها میگن طبیعیه من بعد دو تا سقط بهم گفتن باید آنوکسا بزنم و آسپرین ...

بله دکتر گفته با یکبار سقط که رشدش متوقف سده نمیشه تصمیم گرفت ولی من چون خیلی عذاب کشیدم و ناراحت

نمیخوام خدایی نکرده دوباره تکرار بشه

و کتاسقانه علت اینکه رشدش کتوقف شد رو نمیدونیم چیه

شما امپول و اسپرین هر روز استفاده میکردین؟ از اول بارداری؟

خیلی سعی میکنم تقویت کنم شما چیکارا انجام دادین؟من فقط اضافه وزنم زیاده

من تنبلی تخمدان گرفتم بعد از سقط اول همین که متوجه شدم وزنم آوردم پایین پیاده روی میکردم چهل دقیقه تقریبا و تغذیه هم رعایت میکردم سردیجات اصلا نمیخوردم ( اینو خیلی وقت بود رعایت میکردم ) از ماه بعد پیاده روی باردار شدم با قرص های دکتر

من تنبلی تخمدان گرفتم بعد از سقط اول همین که متوجه شدم وزنم آوردم پایین پیاده روی میکردم چهل دقیقه ت ...

پس هنوزم امپول هارو میزنین

میگم ک مشکل شکا همینطوری مشخص نشد با ژنتیک مشخص شد؟

و اینکه وزنتون چقدر بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز