سلام خانوما من هماتوم دارم مقدارش گفت کمه روزی که رفتم سونو گفت ضربان جنین خوبه
دو تا سقط داشتم بخاطر مشکل انعقادی آمپول آنوکسا و آسپرین میخورم
دو تا پروژسترون و شیاف استفاده میکنم
از دو روزه تخمدانهام انگار میگیره ول میکنه یهو انگار تیر میکشه فکر میکردم بخاطر آمپول اما از دکتر پرسیدم گفت بعیده
شما این علائم نداشتید؟ یعنی الان این داره سقط میشه