بنظرم برای سال ۱۱ دهم پیش خوانی کنی و تست بزنی خیلی بهتره من خودم رشتم ریاضی بود یازدهمم خیلی سخته نسبتا ب دهم هر سالی ک از تابستونش شروع میکردم ب خوندن سال جدید همیشههههه نمره هام خوب بود من یادمه تابستون قبل دهمم کل ریاضی دهمم رو کار کرده بودم
شیمی و فیزیک هم همه رو خونده بودم یعنی جوری بود ک تو طول سال انگار داشتم دوره میکردم خیلی جذاب بود همه چیز رو بلد بودم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
شنیده بودم این حرفو. خودمم برا دهم همین کارو کردم که راحت تونستم نمره بیارم.بعضی هام میگن باید الان ...
دقیقا همینکارو بکن بعد واقعیت اینه ک برای کنکور خیلی بیشتر از یازدهم و دوازدهم سوال میاد بخش کمی از دهمه حالا ک خداروشکر نمره هاتم خوب بود شروع کن ب خوندن یازدهم روزی چند تا بستگی ب توان خودت داره از دهمم تست بزن ک فراموش نکنی ولی پیشنهاد من بتو نسبت ب تجربه ای داشتم اینه خوندن یازدهم خیلی ب نعفته بازم هر طور صلاح میدونی برو جلو موفق باشی