2777
2789
عنوان

کنکوریا ییاین

93 بازدید | 26 پست

هدفم مامایی ازاد باشه یعنی تراز بالا ۶ هزار میخواد

زیست و فیزیک و شیمی و عربی حتما ترمیم میزنم

فارسی ۱۶ دینی ۱۴ این دوتارو هم بنظرتون ترمیم بزنم؟

البته نخوندم هیچی هنوز در نظر بگیرین فقط دو هفته دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا؟خب موضوع اینجاست که توی دو هفته ممکنه نرسونم تمومشون کنم و از این هم نمرم بدتر شه

هم فارسی هم دینی خیلی ضریب بالایی دارن و تراز بالایی میدن این نمرات کارتو خیلی سخت میکنه

بشین بخون بنظرم این دو هفته دیگه واقعا نیا تو سایت وقت کمه حجم زیاد موفق باشی

تلاشمو میکنم🥲

بنظر شما دینی و فارسی هم ترمیم کنم یا این دوتارو بیخیال شم؟

چون زیست فیزیک شیمی عربی حتما باید ترمیم بزنم

و فقط دو هفته وقت دارم...

تلاشمو میکنم🥲بنظر شما دینی و فارسی هم ترمیم کنم یا این دوتارو بیخیال شم؟چون زیست فیزیک شیمی عربی حت ...

جا فیزیک و عربی دینی و فارسی بزار که ضریب بیشتری دارن پر ضریب هارو ترمیم بزن

یه چیز دیگه عزیزم من زیاد با کادر درمان ها ارتباط دارم مامایی رشته جالبی نیست چند ساله دیگه از بورس افتاده هوشبری و اتاق عمل خیلی بهتره

جا فیزیک و عربی دینی و فارسی بزار که ضریب بیشتری دارن پر ضریب هارو ترمیم بزن یه چیز دیگه عزیزم من زی ...

فیزیک و عربی نمرم خیلی پایینه🥲

واقعا؟من خیلی این رشته رو دوست دارم میترسم اگه نرم حسرت شه برام🫠

فیزیک و عربی نمرم خیلی پایینه🥲واقعا؟من خیلی این رشته رو دوست دارم میترسم اگه نرم حسرت شه برام🫠

بازار کارش جالب نیست

پس همرو بکن اگه میتونی یا حداقل فارسی هم اضافه بکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792