سلام دوستان
من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۳ روزه. امروز روز ۳۲ سیکلمه. حدود ده ماهه اقدام به بارداری دارم. چند روزه علائم پریودی مثل دل درد، تیر کشیدن زیرشکم، کمر درد و تورم و درد سینه دارم. سه روزم هست ترشحات سفید رو به زرد دارم و امروز بیشتر شده که هر لحظه حس میکنم پریود شدم اما ترشحه. امروز یکم سرگیجه هم اضافه شد. میدونم باید صبوری کنم اما چه کنم که دلم طاقت نمیاره🥲
کسی با این علائم باردار بوده؟؟