2777
2789
عنوان

بارداری

11 بازدید | 1 پست

سلام دوستان

من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۳ روزه. امروز روز ۳۲ سیکلمه. حدود ده ماهه اقدام به بارداری دارم. چند روزه علائم پریودی مثل دل درد، تیر کشیدن زیرشکم، کمر درد و تورم و درد سینه دارم. سه روزم هست ترشحات سفید رو به زرد دارم و امروز بیشتر شده که هر لحظه حس میکنم پریود شدم اما ترشحه. امروز یکم سرگیجه هم اضافه شد. میدونم باید صبوری کنم اما چه کنم که دلم طاقت نمیاره🥲

کسی با این علائم باردار بوده؟؟

عزیزم واقعیت اینه که علائم بارداری و پریودی خیلییییی شبیه همن واقعا جز آزمایش خون هیچ چیز دیگه ای نمیتونه با قطعیت بگه بارداری یا خیر خودت رو مشغول کن که حواست انقدر بهش نباشه بزار یک هفته بگذره برو آزمایش بده ترجیحا کار سنگین نکن آرزو میکنم که تو دلت ی نی نی سالم داشته باشی❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792