چن وقته حالم خیلی بده بی انگیز و دل مرده ام حوصله ندارم دائم با خودم میجنگم
خیلیی وضعمون بد شدههه همین باعث حاله بدمه
نمیدونم تا کی قراره اینجوری باشم
لعنتت به باعث بانی این مشکلات
از این همه دوییدن و نرسیدن و کار کردن و پول نداشتن خسته شدم
همیشه سرکاره شوهرم ولی الان هیچی نداریم که حتی بخوام یه برنج و عدس ساده درست کنم باید سره گشنه زمین بزاریم امشب