2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای چی باید تعویق بخوره بابا مرداد شد بسه دیگه

اینام شورشودر اوردن

کاری میکنن اعتراض واقعیم به چشم نیاد

من یک پرستار مهربونم❤👩🏻‍⚕اگر سوالی در زمینه نرسینگ (nursing) دارید حتما ازم بپرسید، اگر توان علمیشو داشته باشم با جون و دل جواب میدم💃🏻🥰لطفا سوال در مورد رشته و شغل پرستاری رو در این تاپیک پرسش در مورد شغل و رشته پرستاری بپرسید ازم❤🙏🏻
برای چی باید تعویق بخوره بابا مرداد شد بسه دیگهاینام شورشودر اوردن کاری میکنن اعتراض واقعیم به چشم ن ...

همین والا کی میخوان برن دانشگاه ورودی بهمنم رد میشه

نر بوگندو نه درخواست دوستی بده نه ریپلای کن فهمیدی یا بیام حالیت کنم عقب مونده🖕🏿

منکه میخونم ولی هر روز یه چیزی میگن برنامه آدم بهم میریزه

دنبال نکن اخبار رو خبری بشه همگانی اعلام میکنن

نر بوگندو نه درخواست دوستی بده نه ریپلای کن فهمیدی یا بیام حالیت کنم عقب مونده🖕🏿

برای چی باید تعویق بخوره بابا مرداد شد بسه دیگهاینام شورشودر اوردن کاری میکنن اعتراض واقعیم به چشم ن ...

رشته پرستاری خوبه بنظرت؟ فرهنگیان بهتره یا پرستاری از لحاظ پرستیژ و درآمد و اینکه خیلی سخته؟

من خیلی به پرستاری علاقه دارم کاش امسال بیارم

موج دریا زده را تنگه ساحل قفس است...

رشته پرستاری خوبه بنظرت؟ فرهنگیان بهتره یا پرستاری از لحاظ پرستیژ و درآمد و اینکه خیلی سخته؟من خیلی ...

هم درامد هم پرستیژ و هم سختی کار پرستاری بیشتره به نظر من اگر علاقه داری به پرستاری حتمااا پرستاری

من یک پرستار مهربونم❤👩🏻‍⚕اگر سوالی در زمینه نرسینگ (nursing) دارید حتما ازم بپرسید، اگر توان علمیشو داشته باشم با جون و دل جواب میدم💃🏻🥰لطفا سوال در مورد رشته و شغل پرستاری رو در این تاپیک پرسش در مورد شغل و رشته پرستاری بپرسید ازم❤🙏🏻
منکه میخونم ولی هر روز یه چیزی میگن برنامه آدم بهم میریزه

متولد ۷۷ای؟

من یک پرستار مهربونم❤👩🏻‍⚕اگر سوالی در زمینه نرسینگ (nursing) دارید حتما ازم بپرسید، اگر توان علمیشو داشته باشم با جون و دل جواب میدم💃🏻🥰لطفا سوال در مورد رشته و شغل پرستاری رو در این تاپیک پرسش در مورد شغل و رشته پرستاری بپرسید ازم❤🙏🏻
رشته پرستاری خوبه بنظرت؟ فرهنگیان بهتره یا پرستاری از لحاظ پرستیژ و درآمد و اینکه خیلی سخته؟من خیلی ...

من فوق لیسانس پرستاریم آره خوبه ولی باید ادامه بدی با از بیمارستان بزنی بیرون تو کار زخم و کاشت مو اینا

نمیارزه ۳۰ سال تو بالین باشی

نر بوگندو نه درخواست دوستی بده نه ریپلای کن فهمیدی یا بیام حالیت کنم عقب مونده🖕🏿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792