نمیدونم فقط من اینجوریم یا شما هم همین حسو دارین،
ولی یه مدته حس میکنم بیشتر از قبل نگران هزینههای یهویی شدم.
از خرج ماشین گرفته تا چیزای درمانی که اصلاً از قبل براشون برنامه نداری.
شما برای این مدل هزینهها از قبل فکری میکنین یا همون موقع جمعش میکنین؟