gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 عنوان کمک کنید 53 بازدید | 19 پست تاحالا چندین بار. توخواب اینجوری شدم الآنم همینجور. احساس میکنم جسمم از زمین بلند میشه. واقعا توخواب میره تابالا معلق میمونم باز می نمیدونم چیه برم دکتر امروز | 03:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 افسردگی یا اضطراب دارین ؟ دارم افسردگی. ولی عجیبه. توخواب میرم بالا حس میکنم تاسقف بعد اروم میام پایین. خودمم میترسم روهوا میمونم.
کهکشان65 عضویت: 1404/07/14 تعداد پست: 758 دارم افسردگی. ولی عجیبه. توخواب میرم بالا حس میکنم تاسقف بعد اروم میام پایین. خودمم میترسم روهوا ... تو روانشناسی به حالت شما میگن مسخ چیز ترسناکی نیست میخای برو دکتر دارو میده
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 توخواب یاخواب وبیداری؟میری توخلسه؟ خلسه چیه. توخواب. ولی جسممم حس میکنم. تابالامیره
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 تو روانشناسی به حالت شما میگن مسخ چیز ترسناکی نیست میخای برو دکتر دارو میده جدی. چرا اینجوره. ی جوری نیست خودمو توخواب ببینم. جسمم حس میشه میرم بالا. وای خدا. هزار بار انیحور شدم. مسخ چیه
کهکشان65 عضویت: 1404/07/14 تعداد پست: 758 جدی. چرا اینجوره. ی جوری نیست خودمو توخواب ببینم. جسمم حس میشه میرم بالا. وای خدا. هزار بار ان ... اسمش مسخه یه اصطلاحه میگم که برو دکتر حتما چکاپ شو یا ویتامینات پایینه یا مال اعصابه
shotfarangy عضویت: 1404/10/05 تعداد پست: 901 خلسه چیه. توخواب. ولی جسممم حس میکنم. تابالامیره اوم حالانظرمن اینه بری پیش روانشناس یاانرژی درمانی که انجام بدی ببین تاثیرمیزاره یانه ولی خوبه حداقل توخوابه
کهکشان65 عضویت: 1404/07/14 تعداد پست: 758 جدی. چرا اینجوره. ی جوری نیست خودمو توخواب ببینم. جسمم حس میشه میرم بالا. وای خدا. هزار بار ان ... بله خواب نیست بیمار در حالت هشیار احساس میکنه میره سمت بالا و معلق میمونه ولی این فقط یه مکانیسم مغزیه یه اختلال تو مغزه
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 اسمش مسخه یه اصطلاحه میگم که برو دکتر حتما چکاپ شو یا ویتامینات پایینه یا مال اعصابه دکتر چی روانپزشک
کهکشان65 عضویت: 1404/07/14 تعداد پست: 758 دکتر چی روانپزشک اول برو پزشک عمومی بگو اینجوریم بزار اول ببین چی بهت میده یا اگر ارجاعت داد روانپزشک اونوقت برو نگران نباش برطرف میشه
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 بله خواب نیست بیمار در حالت هشیار احساس میکنه میره سمت بالا و معلق میمونه ولی این فقط یه مکانیسم مغز ... بله متوجه شدین. چی میگم. دست میگرفتم ب جای ک نرم بالا ولی میرفت خود بخود. میگم نکنه روحم جدامیشه خخ برم. روانپزشک شاید از افسردگی باشه
kian777 عضویت: 1404/11/10 تعداد پست: 949 جدی. چرا اینجوره. ی جوری نیست خودمو توخواب ببینم. جسمم حس میشه میرم بالا. وای خدا. هزار بار ان ... چه جالبقلبتون سالمه؟
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 555 اول برو پزشک عمومی بگو اینجوریم بزار اول ببین چی بهت میده یا اگر ارجاعت داد روانپزشک اونوقت برو نگرا ... ممنون گلم