2777
2789
عنوان

مشکلم

| مشاهده متن کامل بحث + 102 بازدید | 28 پست
ببینید انقدررر محترمانه و با ناز کشیدن ازش درخواست میکنممیگم عزیزممم دورت بگردممقشنگم فلانمیشه لطفا ...

ای بابا چقدر بد

نمیدونم چی بگم...ولی خیلی خانمها بعد ازدواج کمی تو پر میشن

پروف خودمم.

ای بابا چقدر بدنمیدونم چی بگم...ولی خیلی خانمها بعد ازدواج کمی تو پر میشن

اون به من گفت خوشم نمیاد موهای دستت رو بزنی
چون مویی هستم میزدم همیشه وللی گفتم چشم
یا گفت ریش بذار گفتتم چشم
گفت تپل تر بشو گفتم چشم
گفت نمیدونم هر چیز ظاهری که میتونستم رو عوض کردم برش
اون ولی اهمیت نمیده اصلااا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببینید اخه توپر بودالان 10 کیلوو کم کردهاولش نرمال بودالان اسکینی شده میگه اینجوری دوست دارم

خب دیگه دوست دارم دیگه معنا نمیده دیگه بعد متعهد شدن من میشه ما .خب اره الان خیلی لاغر مخصوصا کسی که قدش بلنده بیشتر لاغر نشون میده ولی تا زمانی که خودش نخواد نمیتونی کار کنی باید خودش به این نتیجه برسه که این راهی که داره میره اشتباههه و لاغری زیاد قشنگ نیست .

خب دیگه دوست دارم دیگه معنا نمیده دیگه بعد متعهد شدن من میشه ما .خب اره الان خیلی لاغر مخصوصا کسی که ...

بخدا اصلا خیلیییی لاغر شدهه

خودتون تصور کنید 170 قد
50 کیللووو
تازه استخوون بندیش هم نسبتا بزرگه
ریزه میزه ننیست

بخدا اصلا خیلیییی لاغر شدههخودتون تصور کنید 170 قد50 کیللوووتازه استخوون بندیش هم نسبتا بزرگهریزه می ...

میدونم من خودمم قدم ۱۷۰ قبلا ۵۵ بودم افتضاح بودم ولی من خودم نخواستم در اثر بیماری کم کردم ولی خداروشکر الان اوکی شدم و واقعا میتونم تصور کنم چطوره نامزدت.بنظرم با هوش مصنوعی حرف بزن اون خیلی راهکار میده که چطور مشکلتونو حل کنی

بخدا اصلا خیلیییی لاغر شدههخودتون تصور کنید 170 قد50 کیللوووتازه استخوون بندیش هم نسبتا بزرگهریزه می ...

چقدر بامزه تایپ کردی..

ای بابا انشاءالله همونی بشه که میخوای

پروف خودمم.

چقدر بامزه تایپ کردی..ای بابا انشاءالله همونی بشه که میخوای

بخدا حرص میخورمممم
هی میگم عزیزممم دورت بگردممم
للطفااا بخاطر من
یکمی وزن اضافه کن
میگه نه نمیخوام خوشم نمیاد

کاش به مادرزنتون میگفتی..بنظرم حق داری

بابا بخدا
انقدررر با ناز و احترام ازش درخواست میکنم باور نمیکنید
مثلا میگم اگر میشه قول بدی روزی یه لیوان شیر بخوری یا میوه بخوری

تازه اینارو برای سلامتیش میگمممم
بازم لج میکنه


بابا بخداانقدررر با ناز و احترام ازش درخواست میکنم باور نمیکنیدمثلا میگم اگر میشه قول بدی روزی یه لی ...

معلومه خیلی محترم و مهربون هستید..

همون مامانش یا مامانتون بهش بگه یا اگر خواهر دارید یکی از خواهراتون..یجوری بگن ناراحت نشه..حتما این کارو کنید

پروف خودمم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792