2777
2789
عنوان

چشم زخم

141 بازدید | 24 پست

به چشم زخم اعتقاد دارین؟ من خیلی زیاد چش میخورم یعنی تو هر جمعی که برم بعدش حداقل یکی دو روز میفتم اصلا جون تکون خوردن هم ندارم، دیگه جرات نمیکنم جایی برم، یه نفرم که تو کارای ماورایی بود بهم همین و گفت، گفت همه مشکلاتت از اینه که زیاد چش میخوری.، موندم واقعا پس چرا هیشکی رونالدو رو چش نمیزنه فقط من چش میخورم🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا نمیخوام خرافاتی باشم... اما واقعا تجربه میگه وجود داره

مرا هیچ از وطن محبوب تر نیست...🤍اگه ظاهر مهم تر از باطن بود، خدا جسم رو میگرفت، نه روح رو...👌🏻🌚 خانومای خوشگل باهم problem ندارن💆🏻♀️💞 متعهد به عشق بچگیم💍🤍کسایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و تفکرات دوقوزآبادی دارن منو ریپلای نکنن❗اگه جز مذهبیون افراطی، زن ستیز ها، و حامیان کودک همسری هستین، با من هم صحبت نشید، ممنونم...!🌻❌درخواست دوستی آقایون رو نمیپذیرم❌ ..مظهرالعجایب«BUL»🍇💫

من نمیدونم چی بگمانگار هست ولی چرا آدم های موفق چشم نمیخورن

منم همینو میگم یه سری اطرافیانم خیلی همه چیشون اوکیه ولی خداروشکر براشون مشکلی پیش نمیاد اما من راه هم میرم چش میخورم انگار

به زیبایی و موفقیت نیست بعضیا زود چشم میخورنمن اعتقاد دارمحتی حدیث داریم چشمنظر میتونه باعث مرگ هم ب ...

پیامبر گفتن که نصف مرده های قبرستون به خاطر چشم زخمن، من اعتقاد دارم بهش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792