به چشم زخم اعتقاد دارین؟ من خیلی زیاد چش میخورم یعنی تو هر جمعی که برم بعدش حداقل یکی دو روز میفتم اصلا جون تکون خوردن هم ندارم، دیگه جرات نمیکنم جایی برم، یه نفرم که تو کارای ماورایی بود بهم همین و گفت، گفت همه مشکلاتت از اینه که زیاد چش میخوری.، موندم واقعا پس چرا هیشکی رونالدو رو چش نمیزنه فقط من چش میخورم🙂