2777
2789
خودتو به اون راه نزن اون طرف گفت به من ج.نده تو هیچی نگفتی ولی من از تو دفاع کردم توی تاپیک

من یادم نمیادش کدوم راه چی میگی اخه؟ من اصلا شما رو نمیشناسم عجبا😐💔

کاربر فاتح _قلبم هستم ...🫀🤍🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یادم نمیادش کدوم راه چی میگی اخه؟ من اصلا شما رو نمیشناسم عجبا😐💔

شاید پروفایلت شبیه اون کاربره چه بدونم

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

حالت خوشه ؟عزیزم عادت داری تاپیک های مردمو بهم بزنی ؟خیلی کار زشتیه دیگه انجام نده لطفا

برو بابا خود درگیر

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

منم امروز آزاد شدم سیسی🥲🩷

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

شاید پروفایلت شبیه اون کاربره چه بدونم

😐😐😐😐🤦🏼

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

سیسی قشنگم دقیقا یک ربع هستش ازاد شدم😂🤍🫀

منم ساعت نه و نیم ازاد شدم😂


پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

به به🤣🫀

خوب آب خنک خوردی سیسی؟ توبه کردی یا نه؟

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792