2777
2789
خوب آب خنک خوردی سیسی؟ توبه کردی یا نه؟

واییی🤣🤣🤣 بابا باور کن من الکی تعلیق میشم جدیدا دلیل تعلیقی هامو ببینه تا صبح میخندی🤣🤣🤣

کاربر فاتح _قلبم هستم ...🫀🤍🙂

واییی🤣🤣🤣 بابا باور کن من الکی تعلیق میشم جدیدا دلیل تعلیقی هامو ببینه تا صبح میخندی🤣🤣🤣

منم والا منمممم

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودتو به اون راه نزن اون طرف گفت به من ج.نده تو هیچی نگفتی ولی من از تو دفاع کردم توی تاپیک

@niniyar

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

درد و نفرین🤣🤧

🥲🥲🥲

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792