چقد شبیه همیم متاسفانه ...هوف ...ببین عزیزم اچ پی وی یکم بازار درامد شده برای دکترا ،با حالت مرگ رفتم مطب دکتر هر بار ده تومن خرج کردم برای نمونه برداری کولپو میگن فکر کنم با ازمایشاتو پاپ اسمیر ...دوسال زیر نظر بودم ..اولین بار رو سطح واژنم حتی یدونه صایعه نبود ولی با دستکاه معاینه گفت اوه پره زگیله ولی زخم نشده بود فقط التهاب داشت برام قرص پاور فیت تجویز کرد و گفت سطح ایمنیتو بالا نگه دار دوسال پاور فیت خوردمو سه بار ازمایش ب فاصله ی یکسال دادم اخرین ازمایش منفی بودو من با ارامش برگشتم سر زندگیم ،بدیه ماجرا این بود هم داروهای ای وف اف هم این پاور فیت رو کبدم تاثیر بدی داشتن ... بعد اون همه استرس فهمیدم این بار باید غصه ی کبدمو بخورم ...استرس سمه ،لطفا از هیچی نترس ...ببین من دعواها کردم با شوهرم استرسها کشیدم شوهره سالم من داغون ...حیف جوونیت بیاد ..نترس یمدت مقوی جات بخور ..پاور فیت خیلی خوبه برا زگیل. خاموش میکنه فقط حواست باشه ب کبدت اسیب نیاد من باید یسال میخوردم دوسال از ترسم خوردم