71diamond مدیر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 عنوان اچ پی وی | مشاهده متن کامل بحث + 158 بازدید | 35 پست کسی بوده اچ پی وی ۱۶ از بدنش پاک بشه؟بگه چیکار کرده 1405/04/05 | 22:28 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 خب ایدز هم جنسیه دیگ...چرا قدیم حرف از زگیل تناسلی نبود،،،چهار پنج ساله میشنوم ایدز خونیه بیشترکمتر جنسیه
جواهرجون عضویت: 1404/01/30 تعداد پست: 3946 الان اچ پی وی زیاد شده به خاطر بی بند و باری و هول بودن ایدز هم به همون دلیله و کشنده س و خیلی خطرناک
جواهرجون عضویت: 1404/01/30 تعداد پست: 3946 ایدز خونیه بیشترکمتر جنسیه عزیزم😑اصلی ترین راه انتقال جنسیه ها
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 ایدز هم به همون دلیله و کشنده س و خیلی خطرناک اچ پی وی هم بیماری مقاربتیهولی میشه کنترل شه یا دفع بشه
جواهرجون عضویت: 1404/01/30 تعداد پست: 3946 اچ پی وی هم بیماری مقاربتیهولی میشه کنترل شه یا دفع بشه کاش اصن با تو حرف نمیزم🤣🤣کور شدم انقد توضیحات دادم
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 عزیزم😑اصلی ترین راه انتقال جنسیه ها حالا من بحثم زگیل تناسلیه
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 کاش اصن با تو حرف نمیزم🤣🤣کور شدم انقد توضیحات دادم 🤭
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 کاش اصن با تو حرف نمیزم🤣🤣کور شدم انقد توضیحات دادم رر مورد اچ پی وی اطلاعاتی نداری
جواهرجون عضویت: 1404/01/30 تعداد پست: 3946 رر مورد اچ پی وی اطلاعاتی نداری ن بابا،،،خداروشکر ، من دختر م😂
یاد69 عضویت: 1404/08/04 تعداد پست: 919 رر مورد اچ پی وی اطلاعاتی نداری س نوعشو داشتم ک دوساله ازمایشاتم منفی نشون میدن ،ب حالت خاموش درومده بی خطر .خطرناک .پرخطر
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 س نوعشو داشتم ک دوساله ازمایشاتم منفی نشون میدن ،ب حالت خاموش درومده بی خطر .خطرناک .پرخطر جدا میشه بیشتر توضیح بدید چیکار کردینچه تایپ هایی داشتیدکلا راهنماییم کنیدمن تایپ ۱۶ و ۵۳ و ۵۴ دارم
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 س نوعشو داشتم ک دوساله ازمایشاتم منفی نشون میدن ،ب حالت خاموش درومده بی خطر .خطرناک .پرخطر وقتی چند سال پی در پی منفی بشه آزمایشیعنی دیگه ویروس پاک شده درسته؟میتونم باهاتون در ارتباط باشم من تازه یک ماهه فهمیدم اچ پی وی دارممنم قبلا آی وی اف کردم به خاطر مشکل شوهرمالانم دو ساله درگیر دادگاه و طلاقم
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 س نوعشو داشتم ک دوساله ازمایشاتم منفی نشون میدن ،ب حالت خاموش درومده بی خطر .خطرناک .پرخطر تایپکاتون رو خوندم خیلی شبیه من بود زندگیتون من ۳۴ سالمهاگر ممکنه بگید برا درمان اچ پی وی چه کارا کردینمن تازه یک ماهه متوجه شدم خیلی میترسم
71diamond مدیر استارتر عضویت: 1400/06/06 تعداد پست: 261 س نوعشو داشتم ک دوساله ازمایشاتم منفی نشون میدن ،ب حالت خاموش درومده بی خطر .خطرناک .پرخطر نمیشه شمارتون داشته باشم صحبت کنیممن واقعا به یکی که شرایط من داره نیاز دارم صحبت کنم باهاشدرخواست دوستی دادماگر بشه شماره بذاریم اونجا صحبت کنیم راحت تربخدا خیلی غصه دارم