2777
2789
عنوان

تبِ طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 300 بازدید | 27 پست
دختر خاله ت چند سالشه متاهله؟ ساید واسه بزرگتریش بلند شدن

حالا اونم بی ادب بوده گفته واسه تو بلند نشد. وقتی شما محترمانه گفتی راحت باش عزیزم میتونست بگه بفرمایید و بشینه. عجب ادم بی کلاس و بیشعوری بوده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همون این چیزا الان فقط تو روستا ها اتفاق میفته.اونا خیلی تو چشم و همچشمی هستن

به خدا!! توی شهر که میریم عروسی نهایت کادو ها یک نیم ست طلاست

ولی امان از روستا ، و رسم رسومات مزخرف شمردن جهاز و طلاهای سنگین

حالا اونم بی ادب بوده گفته واسه تو بلند نشد. وقتی شما محترمانه گفتی راحت باش عزیزم میتونست بگه بفرما ...

از دیشب دارم میسوزم

باید همونجا بهش میگفتم بی فرهنگ حالا نهایتش میگفتی خواهش میکنم، چیزی ازت کم میشد!!!

به خدا!! توی شهر که میریم عروسی نهایت کادو ها یک نیم ست طلاستولی امان از روستا ، و رسم رسومات مزخرف ...

خب اگه تو روستا هستی سعی کن بیای شهر.

جو روستاها اصلا خوب نیست شما که ساده ای شهر برات بهتره

از دیشب دارم میسوزمباید همونجا بهش میگفتم بی فرهنگ حالا نهایتش میگفتی خواهش میکنم، چیزی ازت کم میشد! ...

اره خیلی بیشعور بوده واقعا. اک بهش هم میگفتی بی فرهنگ میخوردت.آشنا بوده یا غریبه؟ ی جا دیگه حالشو بگیر

اره خیلی بیشعور بوده واقعا. اک بهش هم میگفتی بی فرهنگ میخوردت.آشنا بوده یا غریبه؟ ی جا دیگه حالشو بگ ...

آشنا ولی نسبتش رو نمیدونم ، زیاد نمیبینمشون.

اونکه صد درصد ، شاید دیر ولی حتما.

خب اگه تو روستا هستی سعی کن بیای شهر.جو روستاها اصلا خوب نیست شما که ساده ای شهر برات بهتره

شهر سبزوار زندگی میکنم

ولی پدر بزرگ و مادر بزرگامون روستان برای مناسبت ها مجبوریم بریم

وا مگه میشه ؟ بخاطر یه چیز دیگه بوده و منی که هیچ وقت نمی فهمم کی چی دستش انداخته🥲

نهههه مطمئنم همین بود، چون نیش میزدن که خاله گفته دامادش مهندسه

راحیییییل چرا عروسی نمیگیری؟

فقط میخواستن سرکوفت بزنننننن

ول کنبدل بخر وقتی میری آویزون کن به خودتآخه حیف پول آدم بده جا طلا نصفش مزد ساخت و ... است

واسه شوهرم که تعریف کردم گفت فردا میبرم واست میخرم

ولی خودم نمیخوام چون مادرشوهرم فتنهست

ما جدیدا زمین خریدیم با کمک جزئی ۲۰۰ میلیونی مادر شوهرم

یک صد تومنی اضافه اومده حالا شوهرم میگه ۴ تا از الگو های آینه ای بگیریم

الان موندم چیکار کنم! بخرم مادرشوهرم ببینه میگه از پول خودم گرفتی واسه این چیزی خریدی!!!

دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792