دور و برتون همچین کسایی رو دارین؟ که اگر چیزی دستت نباشه تحویلت نگیرن!!؟
چقدر بعضی آدمها مغزشون پوچه که فکر میکنن ارزش آدم با مادیّاته...
رفقا من به جز ساعت هیچی دستم نمیکنم بعد به عنوان تازه وارد، وارد یک جمعی شدم هیچ کس به احترامم بلند نشد! ولی وقتی دخترخالم اومد و دستاش پر بود همه واسش بلند شدن...
بعد ما باهم وارد یک اتاق دیگه شدیم واسه احوال پرسی، به یه نفر گفتم راحت باش عزیزم
میدونین اون چی گفت؟ گفت واسه تو که بلند نشدم!!!!
چیکار کنم با اینجور آدمها؟