2777
2789
عنوان

تبِ طلا

300 بازدید | 27 پست

دور و برتون همچین کسایی رو دارین؟ که اگر چیزی دستت نباشه تحویلت نگیرن!!؟

چقدر بعضی آدمها مغزشون پوچه که فکر میکنن ارزش آدم با مادیّاته...


رفقا من به جز ساعت هیچی دستم نمیکنم بعد به عنوان تازه وارد، وارد یک جمعی شدم هیچ کس به احترامم بلند نشد! ولی وقتی دخترخالم اومد و دستاش پر بود همه واسش بلند شدن...

بعد ما باهم وارد یک اتاق دیگه شدیم واسه احوال پرسی، به یه نفر گفتم راحت باش عزیزم

میدونین اون چی گفت؟ گفت واسه تو که بلند نشدم!!!!

چیکار کنم با اینجور آدمها؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂یاد پدرم افتادم

ما سه تا بچه ایم

هر کدوم وضعمون بهتره براش عزیزتر میشه

دوره ای یه بچه گل سر سبده

اونکه خورده به بی پولی اخ و پیفه😂😂

الان مثلا چون داداش کوچیکه ماشین دومشو خریده نوبت اونه

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

وا مگه میشه ؟ بخاطر یه چیز دیگه بوده

و منی که هیچ وقت نمی فهمم کی چی دستش انداخته🥲

عزیزم من حتما جواب شما رو میخونم ولی اگر جواب ندادم و لایک نکردم یعنی فهمیدم دنبال بحث و اثبات خودتی پس حرفهای بعدیتم درسته. متولد اول شهریور ۷۰. چون موهام فره بهم میگن فری 🥰.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792