nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 عنوان حل نشد 87 بازدید | 16 پست بچه ها میشه بگین چیکار کنم اتفاقی میافته برام اگه بی محلش کنم؟؟بعد چند روز خوب میشه خودش یا نه؟؟اگه نتونم برم داروخونه و دکتر چیکار میکنم انجام بدم ؟ببخشیییید اینو میگم ولی خیلی بده خیلییی (همون یبوست)یه سوال چطور میشه بعدا این تاپیک رو حذف کنم؟ امروز | 21:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نوناهستم406دلبرمهدی عضویت: 1404/09/20 تعداد پست: 1367 وای خدا انگار ایدز داری حالا چند روزه اینجوری شدی مگه میذاری میری و خاطره migad پروفایل خودمم
غزلm78 عضویت: 1405/02/17 تعداد پست: 1103 گل محمدی دم کن بخور تمام حواسم هست کسی رانرنجانم چون من مسافرخاکم شمارانمیدانم🫠♡
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 وای خدا انگار ایدز داری حالا چند روزه اینجوری شدی مگه وای دیوونه شدم بخدا😭😭😭این الان دو سه روزه که....😭😭😭
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 گل محمدی دم کن بخور وای نیست تو خونه😭😭😭
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 کیوی و آلو بخور ممنون ولی فک نکنم فایده داشته باشه
نوناهستم406دلبرمهدی عضویت: 1404/09/20 تعداد پست: 1367 وای دیوونه شدم بخدا😭😭😭این الان دو سه روزه که....😭😭😭 صبح زود از خواب پا میشی ناشتا دو لیوان اب ولرم بخور پیاده روی هم بکن در طول روز قول میدم خوب میشی میذاری میری و خاطره migad پروفایل خودمم
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 صبح زود از خواب پا میشی ناشتا دو لیوان اب ولرم بخور پیاده روی هم بکن در طول روز قول میدم خوب میشی این برا یبوستمن اینو چیکار کنمممم
نوناهستم406دلبرمهدی عضویت: 1404/09/20 تعداد پست: 1367 این برا یبوستمن اینو چیکار کنمممم چیو؟ میذاری میری و خاطره migad پروفایل خودمم
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 چیو؟ وای خجالت میکشم بگممم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️(نمیایه خیلی سفته الان هر کار میکنم)
نوناهستم406دلبرمهدی عضویت: 1404/09/20 تعداد پست: 1367 وای خجالت میکشم بگممم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️(نمیایه خیلی سفته الان هر کار ... من اصلا نمیفهمم چی میگی واضح بگومگه یبس نیستی منم دارم برای همون میگم تو میگی نه میذاری میری و خاطره migad پروفایل خودمم
nazanin_75_75 عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 202 ممنون ولی فک نکنم فایده داشته باشه بخور ببین چجوری راه میفته🤣 کره هم امتحان کن
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 من اصلا نمیفهمم چی میگی واضح بگومگه یبس نیستی منم دارم برای همون میگم تو میگی نه الان مدفوع گیر کرده و پایین هست ولی خارج نمیشهفک نکنم الان یبوست باشه دیگه چون انقد چیز خوردم دل پیچه گرفتمه
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 بخور ببین چجوری راه میفته🤣 کره هم امتحان کن وای کاش مردمه یعنیمرسی😭