nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 عنوان حل نشد | مشاهده متن کامل بحث + 87 بازدید | 16 پست بچه ها میشه بگین چیکار کنم اتفاقی میافته برام اگه بی محلش کنم؟؟بعد چند روز خوب میشه خودش یا نه؟؟اگه نتونم برم داروخونه و دکتر چیکار میکنم انجام بدم ؟ببخشیییید اینو میگم ولی خیلی بده خیلییی (همون یبوست)یه سوال چطور میشه بعدا این تاپیک رو حذف کنم؟ دیروز | 21:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نوناهستم406دلبرمهدی عضویت: 1404/09/20 تعداد پست: 1466 الان مدفوع گیر کرده و پایین هست ولی خارج نمیشهفک نکنم الان یبوست باشه دیگه چون انقد چیز خوردم دل پیچ ... خخخ نمیدونم والا زور بزن دیگه میذاری میری و خاطره migad پروفایل خودمم
nnhoiytewsxcbhy54wwx مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 38 خخخ نمیدونم والا زور بزن دیگه فایده نداره یعنی تف تو این زندگیییییییی