2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوش جونت عزیزم❤️😍

💍❤️{کاربر قدیمی} جانفدای رهبر🌱اللهم عجل لولیک فرج///منطـق الطـیر تـرین مـغلطـه مـطلق من ؛منطقت منتقـم منطقه عشـق من است ❤️عشق در فراق اگر زنده بماند عشق است،در وصالش که همه مدعی اند🫠

سبزی و نان بربری یا سنگک هم دارین؟

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

سنگک بود چون جمعس نرفتم سبزی بخرم 😂😂😂همه جا بستس

پس سهم منو نگه دار فردا ظهر سبزی بخر آدرس بده بیام برای نهارicon icon icon

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

پس سهم منو نگه دار فردا ظهر سبزی بخر آدرس بده بیام برای نهار

😂😂😂😂چشممم همه گوشتاش مونده برای تو باترشی هم خوشمزه میشع کلا دسته جمعی بیشتر میچسبه از ۱ظهر گذاشتم تا ۸ شب

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد🖤🪽

😂😂😂😂چشممم همه گوشتاش مونده برای تو باترشی هم خوشمزه میشع کلا دسته جمعی بیشتر میچسبه از ۱ظهر گذاش ...

نوش جون.پس حسابی جاافتاده

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

فداتشمممم اره جات خاالی🫶🏻😘😘😘

قربونت.نوش جانتicon icon icon

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

منم آبگوشت خور نیستم

نوش جونت

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792