2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سبزی و نان بربری یا سنگک هم دارین؟

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

سنگک بود چون جمعس نرفتم سبزی بخرم 😂😂😂همه جا بستس

پس سهم منو نگه دار فردا ظهر سبزی بخر آدرس بده بیام برای نهارicon icon icon

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

پس سهم منو نگه دار فردا ظهر سبزی بخر آدرس بده بیام برای نهار

😂😂😂😂چشممم همه گوشتاش مونده برای تو باترشی هم خوشمزه میشع کلا دسته جمعی بیشتر میچسبه از ۱ظهر گذاشتم تا ۸ شب

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد🖤🪽

😂😂😂😂چشممم همه گوشتاش مونده برای تو باترشی هم خوشمزه میشع کلا دسته جمعی بیشتر میچسبه از ۱ظهر گذاش ...

نوش جون.پس حسابی جاافتاده

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

فداتشمممم اره جات خاالی🫶🏻😘😘😘

قربونت.نوش جانتicon icon icon

اگر همه تنهات گذاشتن، مطمئن باش من کنارتم. اگر همه فقط موقع خوشی پیشت بودن، مطمئن باش من موقع غم‌ت باهات شریک میشم. اگر همه بهت بی‌توجهی کردن، مطمئن باش من اندازه ی همشون بهت توجه میکنم. اگر همه سعی کردن از پشت بهت خنجر بزنن، مطمئن باش پشتت وایمیستم تا تو اذیت نشیو مرحم زخمات میشم. اگر همه اومدن و رفتن، مطمئن باش تا جون دارم پیشتم. پس اگر همه از دوست داشتنت دست کشیدن، من تنها کسی هستم که تا پای گور عاشقت میمونم.همسر عزیزتر از جانم

منم آبگوشت خور نیستم

نوش جونت

خدایا ممنونم ازت که همیشه کنارم بودی حتی وقتی خودم از خودم نا امید شده بودم تو نشدی همیشه پشتم بودی هیچوقت نذاشتی خرد شم مرسی که خدای منی:) لطفا تو این مسیر هم کنارم باش لطفا تلاش های اینهمه مدتم و نادیده نگیر میدونم که نادیده نمیگیری میدونم گه امسال قبول میشممگه نه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز