2777
2789
عنوان

جمعیت

144 بازدید | 41 پست

میگم بنظرتون بهتر نیست یه طرح بین المللی بزارن جمعیت دنیا کم بشه؟ انسان داره گند میزنه به زمین !

یه طرحی بزارن هر خانواده حداکثر یه بچه داشته باشن تا چند سال بعد جمعیتو به نصف برسونیم . تا هم زمینو کثیف نکنیم ، نه جنگی رخ بده ، نه قحطی و خشکسالی بشه ، نه جنگ هستهای رخ بده ، نه زمین گرم بشه.

نظرت چیه کلا ادم نباشه

چه حرفا میزنید

مگ استغفرالله خدایید بخواید جلوی تولد کسی بگیرید

دوست ندارید واس زندگی خودتون تصمیم بگیرید

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چین این طرحو اجرا کرده بود جلوی انفجار جمعیت جهانو گرفت. در زمان خودش لازم بود.

الان طرح رو تا حدی برداشته اما مردمش خودشون بچه زیاد نمیخوان.درباره نظریه مالتوس مطالعه کن جالبه برات

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

اخه کوته فکرها فکر میکنن هر چی جمعیت طرفدارای دینشون بیشتر باشه موفقتر وپیروزترن.برا همین فقط میزان بدون هیچ اینده ای.مثل اعرابوجاهلیت که برا افزایش امارشون مردهای قبرستوناشونم میشمردن

جلوی تولد بگیرم؟! غریزتونو میندازید گردن خدا؟

چی میگی حالت خوبه ؟؟

زندگی مردم هرچیشون به ما چه؟؟

یکی ۱۰تا میاره یکی یدونه به من چه

سرمون رو گردن خودمون باشه

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

احتیاج به این طرح نیست چون دیگه کسی ازدواج نمیکنه که بخواد بچه بیاره ...خواه ناخواه داره جمعیت کم میشه

آدم قوی _________________ نه منتظر میمونه خوشبختش کنن نه اجازه میده بدبختش کنن

جلوی تولد بگیرم؟! غریزتونو میندازید گردن خدا؟

دقیقا همینه

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش