میگم بنظرتون بهتر نیست یه طرح بین المللی بزارن جمعیت دنیا کم بشه؟ انسان داره گند میزنه به زمین !
یه طرحی بزارن هر خانواده حداکثر یه بچه داشته باشن تا چند سال بعد جمعیتو به نصف برسونیم . تا هم زمینو کثیف نکنیم ، نه جنگی رخ بده ، نه قحطی و خشکسالی بشه ، نه جنگ هستهای رخ بده ، نه زمین گرم بشه.