2777
2789

من لریش رو هم نمیتونم بخونم

تو انگلیزی نوشتی؟؟

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


I've made the ghorme sabzi😐😐

هر چقدر دوست داشتی لایک کن نظری داشتید با رعایت احترام و «منطق»خوشحال میشم ریپلای کنید.لطفا نقد یک رفتار غلط اجتماعی رو با دخالت کردن توی زندگی دیگران اشتباه نگیرین و رفتار های غلط خودتون رو با این شعار که زندگی هرکس به خودش مربوطه توجیه نکنید🙏. من یه فمنیستم و این به این معنی نیست که ۱-همیشه عصبانی و دنبال و حمله به دیگران هستم! ۲-از همهی مردا متنفرم و بی دلیل بهشون توهین میکنم ۳- جنس زن رو برتر از مرد میبینم. ۴- به زنانی که مادر هستند یا خانه دار بودن رو ترجیح میدهند توهین میکنم چیزی که من براش تلاش میکنم اینه ۱-برابری حقوق زن و مرد در جامعه و عدم تفاوت در موقعیت های شغلی صرفا به خاطر جنسیت نه توانایی! ۲- اینکه یک زن هیچوقت به خاطر بدنش یا اتفاقات طبیعی بدنش خجالت نکشه و روزی برسه که حداقل نیازی به سانسور تبلیغ نوار بهداشتی در صدا و سیما نباشه! روزی که راحت دربارهی بهداشت قاعدگی کنفرانس برگزار بشه و کسی نتونه کنسلش کنه! روزی که هیچ زنی به خاطر طرز پوشش سرزنش نشه! ۳- همونطور که یک مرد میتونه برای زندگی خودش تصمیم بگیره( مثل خروج از کشور- حق طلاق- تحصیلات و ...) یک زن هم نیاز به اجازهی فرد دیگری نداشته باشه! غلط املایی ببینم تذکر نمیدم چون بعضیا خوششون نمیآد دیگه خداوکیلی سپاسگزار رو با ذ ننویسید:/ مراقب حرفهاتون باشید چون شما نمیدونید قراره چند بار تو ذهن طرف مقابل تکرار بشه...💔. سگ اخلاق و مودی بودن افتخار نیست پس مثل آدم رفتار کنین😊 موافق معادلسازی واژه های غیر ایرانی🇮🇷#فارسی_صحبت_کنیم. مخالف جدی تبعیض نژادی و توهین به قومیت ها

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز