فدای شما
من ۲۲ سالمه
خودم به صورت خودخوان میخونم
کلاس هم قبلا رفتم ولی بهت توصیه میکنم کلای زمان بره و فایده نداره
حتما خودت بخون
اگه تا ۷ سال داخل آموزشگاه زبان بمونی در اخرم هیچی حالیت نیست برمیگیردی با مدرکی که الکیه
ولی بعد درسات یک سال وقت بزاری میتونی مثل بلبل حرف بزنی
دوسال زمان بزاری میتونی تو تمام آزمون های آیتلس تافل و....
نمره های خیلی خوبی بگیری برای مهاجرت
حتما به صورت خودخوان بخون به سطح b1 رسیدی برو آموزشگاه تایین سطح بده دوساله مدرک بگیر بیا بیرون
ولی کنار کلاس حتما باز خودت به صورت جدا بخون