سلام دوستان من از قبل کمبود ویتامین دی و اهن داشتم شروع کردم به رژیم و توی ۴ ماه ۱۸ کیلو کم کردم . ریزش موی شدید گرفتم واقعا دارم کچل میشم . هربار دست میکشم دسته دسته مو میاد پایین . دکتر رفتم بنظرم تجویز خوبی نداشت فقط کلاژن داد خیلی هم گرون بود ولی بهش حس خوبی ندارم و اینکه تحقیق کردم کلاژن مو خیلی توی ریزش مو اونم اینچنین ریزش مویی تاثیر نداره. میشه تجربیات تون رو بگید .