2777
2789
عنوان

ریزش مو

32 بازدید | 5 پست

سلام دوستان من از قبل کمبود ویتامین دی و اهن داشتم شروع کردم به رژیم و توی ۴ ماه ۱۸ کیلو کم کردم . ریزش موی شدید گرفتم واقعا دارم کچل میشم . هربار دست میکشم دسته دسته مو میاد پایین . دکتر رفتم بنظرم تجویز خوبی نداشت فقط کلاژن داد خیلی هم گرون بود ولی بهش حس خوبی ندارم و اینکه تحقیق کردم کلاژن مو خیلی توی ریزش مو اونم اینچنین ریزش مویی تاثیر نداره. میشه تجربیات تون رو بگید .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آخ راستی محلول ماینوکسیدیل هم میزنم منتهی..چقدر باید طول بکشه تا جواب بده ؟

5ماه

من سریتا هم میزدم

خوب شد واقعاپروضخیم

اما خسته شدم همشونو قطع کردم بازشدید ریخت ازته تراشیدم.


5ماه من سریتا هم میزدم خوب شد واقعاپروضخیماما خسته شدم همشونو قطع کردم بازشدید ریخت ازته تراشیدم.

خب آخر چیشد که ریزش موتون خوب شد .و اینکه چ اشکال داره آدم تا آخر اون محلول رو استفاده کنه .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز