2777
2789
عنوان

چشم زخم

107 بازدید | 11 پست

سه تا داداش از ظهر باهم بودیم توی هیئت

شب هم رفتیم شام غریبان جایی که خودمون و خانوادمون رو میشناختن

من کمترین هستم در بینشون از لحاظ تحصیلات و شهرت


اخرشب خونه مادرم جمع بودیم آنچنان دعوا و مشاجره ای بین دوتا داداشم درگرفت که هر کی حاضر بود اشک ریخت از ترس و استرس


خدایی چی تو چشای مردمه که اینجوری میزنن به دیگران

من تا امشب اعتقادی به این مطلب نداشتم ولی امشب باورش کردم

حساب قبلیم معلق شد چرا؟؟؟ چون اینجا همه چیز فدای رضایت چارتا دخار بچه درس نخونده غرغروی گند دماغ میشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از چه لحاظ فک میکنی چشمتون زدن؟

چون هیچ وقت اینجور حرفا بینمون نبود

من توی تکیه نشسته بودم یکی از داداشام اومد جلوش پاشدم

پسرش باهاش بود منم دوتا پسرم همرام بودن

بعد اون یکی داداشم اومد ما دوتا به احترامش پاشدیم

نشستیم کنار هم

چنتا مریض همزمان اومدن پیش داداشم ویزیتشون کرد

بعد صحبت و کنار هم نشستن ما سه تا و بعدم داییمون که اومد پیشمون رو مردم محل مامانم که هممون رو میشناسن دیدین


حساب قبلیم معلق شد چرا؟؟؟ چون اینجا همه چیز فدای رضایت چارتا دخار بچه درس نخونده غرغروی گند دماغ میشه

چون هیچ وقت اینجور حرفا بینمون نبودمن توی تکیه نشسته بودم یکی از داداشام اومد جلوش پاشدمپسرش باهاش ب ...

قبل بیرون رفتن ذکر ماشاالله لا قوه الا بالله العلی العظیم رو زیاد بگین فوت کنین صورتتون

دیگه این روزا چشم زخم بیداد میکنه

برای حاجت روایی تاپیکم رو نگاه کن 🌹
قبل بیرون رفتن ذکر ماشاالله لا قوه الا بالله العلی العظیم رو زیاد بگین فوت کنین صورتتوندیگه این روزا ...

قبلش آدم با خودش میگه مگه ما تحفه ایم که مردم همه رو ول کنن مارو بگیرن

بعد که این اتفاق افتاد خانومم کشید کنار گفت وقتی اونجوری تو چش مردم کنار هم میشینین و با هم خوشو بش میکنین اینم میشه نتیجش

اولش که آدم فکر این چیزا نیست

,ولی خب اره شمام درست میگی

حساب قبلیم معلق شد چرا؟؟؟ چون اینجا همه چیز فدای رضایت چارتا دخار بچه درس نخونده غرغروی گند دماغ میشه

قبلش آدم با خودش میگه مگه ما تحفه ایم که مردم همه رو ول کنن مارو بگیرنبعد که این اتفاق افتاد خانومم ...

واسه کسی ک حسادت داره حتی یه ذره چوب هم تو دیگران ببینه حسرت میخوره و چشم دیدن نداره

برای حاجت روایی تاپیکم رو نگاه کن 🌹
من خیلی به چشم زخم باور دارم زندگی خودمم تحت الشعاع قرار دادحرز امام جواد همراهتون داشته باشید

ادم نمیدونه کسی مقصر هست یا نه

عمدی در کار اون طرف هست یا نه

ولی خیلی بده خیلی

حرز امام رو دنبالش بودم تنبلی کردم

حساب قبلیم معلق شد چرا؟؟؟ چون اینجا همه چیز فدای رضایت چارتا دخار بچه درس نخونده غرغروی گند دماغ میشه

واسه کسی ک حسادت داره حتی یه ذره چوب هم تو دیگران ببینه حسرت میخوره و چشم دیدن نداره

من خودم توی رنگو لعاب دادن و جلوه دادن رابطه برادریمون مقصر بودم

خدا حتما دیده که من مقداری تظاهر هم درش قرار دادم تا مردم ببینن و اینجوری جوابمونو داد

نمیدونم

شایدم اشتباه میکنم

حساب قبلیم معلق شد چرا؟؟؟ چون اینجا همه چیز فدای رضایت چارتا دخار بچه درس نخونده غرغروی گند دماغ میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز