2777
2789

تبادل میکنی؟

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی عزیزم حس میکنی

من حس نمیکنم گلم تارروت میکشم

تو چی؟

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

خدا نکشتت با پروفت ترسیدم.🤣🤣🔪

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

خدا نکشتت با پروفت ترسیدم.🤣🤣🔪

نوشتین ریپ نزنید. اما من گفتم ریپ بزنم. بگم شرمنده دیگه قیافه همین خخخ

آینده ای ساختم. که گذشته ام. جلوش زانو زد                                                                                            از صفر شروع کردم. حالا یکی بیاد صفر هاش بشمره
نوشتین ریپ نزنید. اما من گفتم ریپ بزنم. بگم شرمنده دیگه قیافه همین خخخ

چه عجب یه مرد با شعور دیدم تو این سایت

آفرین 👌🏻👌🏻

خدایی ترسیدم 😂😭😭

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

چه عجب یه مرد با شعور دیدم تو این سایت آفرین 👌🏻👌🏻خدایی ترسیدم 😂😭😭

من کار ب کار کسی ندارم

با اینکه به عنوان یه پسر تو این سایت هستم خیلی وقتا خیلی ها بی احترامی میکنن اما حتی جواب او نا رو هم ریپ نمی زنم

آینده ای ساختم. که گذشته ام. جلوش زانو زد                                                                                            از صفر شروع کردم. حالا یکی بیاد صفر هاش بشمره
من کار ب کار کسی ندارمبا اینکه به عنوان یه پسر تو این سایت هستم خیلی وقتا خیلی ها بی احترامی میکنن ا ...

تقصیر بعضی از آقایون بیشعور هست من همیشه گفتم همه جا استثنا هست و شما استثنا هستین افرین👌🏻

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792