2777
2789
عنوان

پسر خالم

14 بازدید | 9 پست

یه پسر خاله دارم ازمن دوسالی کوچیک تره نیمه اوله من نیم دومم اون کلاس هشتم و من دهمم خیلی دوستش دارم بغلش میکنم بوسش میکنم فقط با این پسر خالم راحتم با بقیه اصلا راحت نیستم از هیچ کدومشون خوشم نمی آد و متنفرم ازشون باهاش چت میکنم گیم میزنیم بابام از این موضوع ناراحته میگه این کارو نکن میگم چرا مثل داداشمه میگه تو دختری اون پسر شاید تو به عنوان داداشت بیبینی ولی شاید اون تو رو به عنوان خواهر نمیبینه منم میگم مگه میشه بابا اون یه بچست از من دو سال کوچیک تره هااا بهم بگید چیکار کنم؟ آخه من واقعا مثل داداشم میبینیم فکر میکنم اونم من و مثل خواهرش بیبینه

 خدا کنه روزی موفقیت همه‌ی فرزندان کروش و بزرگ رو بیبینم اون بالا بالا باهم صحبت میکنیم😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم چرا حس میکنم خودت هشتمی یا هفتمی هستی. دانش آموزهای دهمی اکثرا تا این حد بچه مچه نمیزنن

 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

نمی دونم اخه چی بگم من به چشم داداشم میبینم یعنی دیگه صمیمی نشم اخه پیش این خیلییییییییییی راحتم اصلا خیلی تو دل برو و ناز گوگولی و شیرینه شما ندیدینش نمی دونم از دخترا چیزی میدونه یا نه هیچ وقت در این مورد صحبت نکردیم یعنی بهم نگفته دوست دختر داره یانه دنبال این کاراست یا نه

 خدا کنه روزی موفقیت همه‌ی فرزندان کروش و بزرگ رو بیبینم اون بالا بالا باهم صحبت میکنیم😘

نمیدونم چرا حس میکنم خودت هشتمی یا هفتمی هستی. دانش آموزهای دهمی اکثرا تا این حد بچه مچه نمیزنن

نه شما برو تاپیک های من و بیبین من دهمم متولد ۱۳۸۸ /۷/۱۲ حالا باور کنی یا نه مهم نیست برام یه یکی دوسالی میشه اینجام از تابستونی که میخواستم برم نهم تا خود امروز که دهمم

 خدا کنه روزی موفقیت همه‌ی فرزندان کروش و بزرگ رو بیبینم اون بالا بالا باهم صحبت میکنیم😘

نه شما برو تاپیک های من و بیبین من دهمم متولد ۱۳۸۸ /۷/۱۲ حالا باور کنی یا نه مهم نیست برام یه یکی ...

باشه

ولی حق با پدرته

پسرها توی این سن نوجوونی هورموناشون زیاد بالا پایین میشه. فاصله نگهدار

 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

نمی دونم اخه چی بگم من به چشم داداشم میبینم یعنی دیگه صمیمی نشم اخه پیش این خیلییییییییییی راحتم اصل ...

باهاش حرف بزن بازی کن، اما بغل و بوس فعلا تعطیل. فوقش دست بده

 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

باشهولی حق با پدرتهپسرها توی این سن نوجوونی هورموناشون زیاد بالا پایین میشه. فاصله نگهدار

باشه ولی به چشم داداشم میبینم یه خواهر داره چند ما از من بزرگ تره کلاس چون نیمه اوله کلاس یازدهمه من شیر اون از بچگی خوردم کلا بقیه ی بچه های این خالم و به چشم داداش هام میبنیم ولی فکر کنم باید کمی فاصله ایجاد کنم بین خودم و اون تا بهش آسیب نزنم

 خدا کنه روزی موفقیت همه‌ی فرزندان کروش و بزرگ رو بیبینم اون بالا بالا باهم صحبت میکنیم😘

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792