فکر کنید یه دختر خانمی حدودا یک ماهه ازدواج کرده
با پسری ک حدودا قابل قبوله
مهربونه و بامحبت تا حدودی ، خونه و ماشین هم داره
عروس خانم خونه جدید خودشون با خونه مادرش با ماشین حدود نیم ساعت هست
اول زندگی ، همون ماه اول ( عروس گریه کنه ) بریم خونه مامانم
پسره دختره رو میبره ها ولی این باز همش میگه بریم
طوری ک گریه میکنه ، دختره ۲۰ سالشه
پسره ۳۵
با اینکه هفته ای بک بار ، پسره ، عروس رو میبره ، باز این تازه عروس گریه میکنه منو ببر
پسره هم پسر خوب و مهربونیه
از نظرتون گریه دختره ، میتونه چ دلیل پنهونی داشته باشه ؟؟؟
ممکنه دختره از چیز دیگه ای ناراحته ولی اینجوری واکنش نشون میده
لطفا مزه پرانی نکنید ، هرکسی کمک کنه ممنون میشم 🙏🙏