2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 146 بازدید | 39 پست
همه ی این کارا رو میکنمدیروز لکه بینی ام قطع شد اما امروز دوباره شروع شدهدکتر گفت ممکنه بتات افت کنه ...

عزيزم نميدونم صحت داره يا نه الان خودمم دارم ميخورم شنيدم سيب زميني و نشاسته لكه بيني رو كم ميكنن منم روز اول كه فهميدم باردارم داشتم فكر كردم پريوده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزيزم نميدونم صحت داره يا نه الان خودمم دارم ميخورم شنيدم سيب زميني و نشاسته لكه بيني رو كم ميكنن من ...

الان قطع شدی؟ کار خاصی کردی؟

من سه روز اول داشته قطع شد

الان دوباره دو سه روز شروع شده

الان قطع شدی؟ کار خاصی کردی؟من سه روز اول داشته قطع شدالان دوباره دو سه روز شروع شده

همش استراحت كردم حتي تا مطب دكتر تو ماشين خوابيدم قطع شد لكه نبود خون بود براي من استراحت كن و هرچي ميخوري سرچ كن من قورمه سبزي خوردم خون ريزي كردم نميدونم واقعا از اون بود يا نه

از بس که نمیفهمنمیدونن خودم بچه ی اولمه تجربه ندارم نگرانم ب جای آروم کردن فقط استرس میدنهمه اش دارم ...

اصلا

این استرس بد تره

من هم دقیقا همین طور شد

دکتر بهم گفت دو برابر نشده برو یا خودش میافته یا دارو بهت می دم تا بیافته

منم اومدم اولش کلی گریه کردم بعد دیگه دکتر نرفتم

هشت هفته رفتم سونو دادم گفت خدا رو شکر قلبش تشکیل شده همه چیزو هم خوبه پیش یه دکتر دیگه که رفتم گفت بی خود کرده وقتی مثبت شد آزمایش دیگه نباید به مادر استرس الکی بدی

فقط باید صبر کنی تا هشت هفته

اصلا هم مشکلی نداشتم تا آخر بارداریم خدا رو شکر

اصلا خودت ناراحت نکن

فقط استراحت کن

نشاسته توی آب سرد حل کن و بخور تا کمتر سفت بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز