اصلا
این استرس بد تره
من هم دقیقا همین طور شد
دکتر بهم گفت دو برابر نشده برو یا خودش میافته یا دارو بهت می دم تا بیافته
منم اومدم اولش کلی گریه کردم بعد دیگه دکتر نرفتم
هشت هفته رفتم سونو دادم گفت خدا رو شکر قلبش تشکیل شده همه چیزو هم خوبه پیش یه دکتر دیگه که رفتم گفت بی خود کرده وقتی مثبت شد آزمایش دیگه نباید به مادر استرس الکی بدی
فقط باید صبر کنی تا هشت هفته
اصلا هم مشکلی نداشتم تا آخر بارداریم خدا رو شکر
اصلا خودت ناراحت نکن
فقط استراحت کن
نشاسته توی آب سرد حل کن و بخور تا کمتر سفت بشه