2777
2789
عنوان

بارداری

146 بازدید | 38 پست

حدودا هفته ی پنجم بارداری هستم تست بتا تیتر دادم دور اول ۲۶۵ بودم دو روز بعد تکرار کردم دکتر گفت باید ۲ برابر بشه اما عدد بتام ۳۴۱ بود

دکتر گفت احتمال زیاد بارداری طبیعی نیست و ممکنه سقط کنم

لکه بینی و کمر درد و یکمم سرگیجه دارم

بچه ی اولم هست و تجربه ندارم

خیلی نگرانم کسی نیست اطلاعاتی داشته باشه یا تجربه ی مشابه من

یعنی بتا اگر دوبرابر نشه حتما سقط میشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم باردارم هفته ۶

انشالله که چیزی نمیشه کاش دکترتو عوض کنی آخه دکتر من اصلا تیتر بتا نخواست که تکرار کنم منم لگن درد دارم فرستادم سونو هماتوم دارم الان استراحت مطلقم دکتر سونو گفت اگر رعایت نکنم ۳۰ درصد احتمال سقط هست😓

بتات خوبه ،باید از اولی عددش بیشتر میشد که شده،لکه بینی داری و کمردرد این بده،استراحت مطلق کن و دستشویی فرنگی استفاده کن ،رابطه هم نداشته باش

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)

غلط کرد

همین بلایی که دکتر سر من آورد

کلی استرس کشیدم

فقط بهت میگم نرو هیچ دکتری تا هفته ده بارداری اگر خون ریزی نداشتی یا درد شدید

فقط استراحت مطلق کن

گرمی و هندوانه نخور

هفته هشت برو سونو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز