حدودا هفته ی پنجم بارداری هستم تست بتا تیتر دادم دور اول ۲۶۵ بودم دو روز بعد تکرار کردم دکتر گفت باید ۲ برابر بشه اما عدد بتام ۳۴۱ بود
دکتر گفت احتمال زیاد بارداری طبیعی نیست و ممکنه سقط کنم
لکه بینی و کمر درد و یکمم سرگیجه دارم
بچه ی اولم هست و تجربه ندارم
خیلی نگرانم کسی نیست اطلاعاتی داشته باشه یا تجربه ی مشابه من
یعنی بتا اگر دوبرابر نشه حتما سقط میشه؟