2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 146 بازدید | 38 پست
منم باردارم هفته ۶انشالله که چیزی نمیشه کاش دکترتو عوض کنی آخه دکتر من اصلا تیتر بتا نخواست که تکرار ...

اره قطعا عوضش میکنم فقط بلده نگرانم کنه

انشاالله که چیزی نیست نگران نباش استراحت کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره قطعا عوضش میکنم فقط بلده نگرانم کنهانشاالله که چیزی نیست نگران نباش استراحت کن

زودتر برو ،باید برات سونو بنویسه ببینه ساک و کیسه زرده تشکیل شده نهایت شما هم هماتوم داشته باشی بهت شیاف پروژسترون میده

بتات خوبه ،باید از اولی عددش بیشتر میشد که شده،لکه بینی داری و کمردرد این بده،استراحت مطلق کن و دستش ...

همه ی این کارا رو میکنم

دیروز لکه بینی ام قطع شد اما امروز دوباره شروع شده

دکتر گفت ممکنه بتات افت کنه تا به صفر برسه

غلط کرد همین بلایی که دکتر سر من آورد کلی استرس کشیدم فقط بهت میگم نرو هیچ دکتری تا هفته ده بارداری ...

از بس که نمیفهمن

میدونن خودم بچه ی اولمه تجربه ندارم نگرانم ب جای آروم کردن فقط استرس میدن

همه اش دارم گریه میکنم ک اگر سقط بشه چی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز