2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید پس اونایی که زایمان طبیعی میکنن یا همون سزارین اوناهم کارشون حرامه

چه ربطی داره لیزر زیباییه یعنی انجام هم ندیم مشکلی پیش نمیاد اما زایمان فرق میکنه سیستم بدن اینجوری طراحی شده/:

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

نه واقعا هیچی به تمیزی لیزر نمیشهچون با نوره و ژیلت باز زود در میاد و جوش میزنه و هزار و یک بدبختی د ...

آره بعدش موها عین چی درمیاد 😂

لیزر هم الکیه فقط برا قاپیدن پول لیزر میکنن من یه عمر رفتم تهش باز دراومدن کندلا هم رفتم

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

آره بعدش موها عین چی درمیاد 😂لیزر هم الکیه فقط برا قاپیدن پول لیزر میکنن من یه عمر رفتم تهش باز درا ...

دستگاهه خوب نبوده یا موهات خیلی ضخیم بوده جلسات بیشتری باید بری دختر دوست مامانم حدود ۷ جلسه گمونم رفت الان تقریبا یک ساله نمیره دیگه موهاش اصلا در نمیاد

دروغ نگم ماه منی..!

دستگاهه خوب نبوده یا موهات خیلی ضخیم بوده جلسات بیشتری باید بری دختر دوست مامانم حدود ۷ جلسه گمونم ر ...

من ۱۲ جلسه رفتم چندین سری شارژ بعدش دوباره در اومدن ضخیم هم نبودن لیزر اکثر مواقع الکیه برو سرچ کن خیلیا نتیجه نگرفتن

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

گفتم که به دستگاه و جایی که میری هم بستگی داره

آخه کندلا بود نمیدونم والا از لیزر خاطره خوبی ندارم

برای رفع جای زخمم رفتم لیزر co2 اونم دکتر پوستمو سوزوند بدترش کرد ( دکترش فرق میکرد)

حس میکنم بیشتر دکترا چیز زیادی بارشون نیس/:

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

آره بعدش موها عین چی درمیاد 😂لیزر هم الکیه فقط برا قاپیدن پول لیزر میکنن من یه عمر رفتم تهش باز درا ...

نمیدونم مشکل هورمونی نبوده؟ یا فاصلع شیوها رو رعایت میکردی؟ من خودم به شخصه نتیجه گرفتم بهتر از ژیلت و راه حل های دیگس

تو مانند رگه‌های نور که از میان درختان می‌تابند، کافی و زیبایی... نه آنقدر تاریک و نه آنقدر سوزان✨️| مشکل من: نه می‌توانم دنیا را همانطور که هست بپذیرم و نه می‌توانم دنیا را تغییر بدهم| •هرچیزی که بیشتر توی دنیا راجع بهش صحبت می‌شه، کمتر وجود داره| عاشق دنیای‌ کتاب‌ها🌿💫

نمیدونم مشکل هورمونی نبوده؟ یا فاصلع شیوها رو رعایت میکردی؟ من خودم به شخصه نتیجه گرفتم بهتر از ژیلت ...

آره همشو ولی برگشتن کلا

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز