2777
2789
عنوان

جاریمو دیدم

| مشاهده متن کامل بحث + 454 بازدید | 28 پست
فقط یه سلام خشکو خالی دیگه باهاش حرف نزن

بخون همشو

همدیگه رو دیدیم بدون سلام و اینا

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
حالا من نمیدونم دون منو محل نزاشت یا من اونو خیلی زورم اومد قشنگ دیدم رفت اونور بعد دید مادرشوهرم دا ...

جاری اصلا فامیل نیست غصه نخور عزیزم

مهم نیست کی محل نزاشته مهم اینه ریخت نحسشو نبینی

از آب گل آلود ماهی میگرن بعضیا نامردن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولش کن ،اعصاب خودتم خرد نکن ،استوری هاشم نگاه نکن اون نقطه ضعف تو رو میدونه،میدونه استوری چک میکنی ویسری تذکر دادی ،مهم اینه که رفتار درست رو باهاش کردی ،زورش اومده ،بعدشم اگه بخوای همش به جاری فکر کنی زندانی افکارت میشی و میشی برده ی جاریت،نزار جاریت زندانیت کنه

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)
جاری اصلا فامیل نیست غصه نخور عزیزم مهم نیست کی محل نزاشته مهم اینه ریخت نحسشو نبینی از آب گل آلود م ...

اره بخدا این اصلا سر آدم نیست خیییلی دو روعه من قبلا میگفتم آدمه انسانه الان خودشو نشون داد

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
ولش کن ،اعصاب خودتم خرد نکن ،استوری هاشم نگاه نکن اون نقطه ضعف تو رو میدونه،میدونه استوری چک میکنی و ...

نه بخدا تو این یه سال که باهاش قهر بودم اصلا بهش فکر نمیکردم الان چون میدونستم میبینمش اینجوری شدم .آخه این خیلی چاق و زشت هم بود امروز دیدم لاغر کرده خدایی یه جوری شدم بدم میاد مقایسه هم کنم ولی آدمه دیگه گفتم این نکبت جه خودشو خوب کرده بعد یک سال مم دیدمش


واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
اره بخدا این اصلا سر آدم نیست خیییلی دو روعه من قبلا میگفتم آدمه انسانه الان خودشو نشون داد

سلام کرد جوابشو بده وگرنه این بدرد دوستی دور هم نمیخوره چه جاری خودتو ناراحت نکن

سلام کرد جوابشو بده وگرنه این بدرد دوستی دور هم نمیخوره چه جاری خودتو ناراحت نکن

دقیقا همین کارو میکنم

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
اگه جای دیگه دیدیش بزار اول اون سلام کنه تو هم جوابشو بده ولی ازش دوری کن به جز جواب سلامش حرف دیگه ...

یه ساله ندیدمش میشه فقط سلام کنیم احوالپرسی نکنم

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
ایمقد علاقه بینتون جریان داره چطور فالو دارید همو

استوری واتساپ میزاره اینیستا فالوش ندارم نکبتو .تصمیم دارم بلاکش کنم ولی میترسم فک کنه برام مهمه نادیده بگیرمش بهتره

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
استوری واتساپ میزاره اینیستا فالوش ندارم نکبتو .تصمیم دارم بلاکش کنم ولی میترسم فک کنه برام مهمه ناد ...

شمارشو پاک کن بلاک هم نشه

آقا هستم.تاپیک خانم راننده رو بخونید

شمارشو پاک کن بلاک هم نشه

اوکی ممنون از راهنمایی تون

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
استوری واتساپ میزاره اینیستا فالوش ندارم نکبتو .تصمیم دارم بلاکش کنم ولی میترسم فک کنه برام مهمه ناد ...

نمیدونم واتساپ این گزینه رو داره یا نه، استوری هاش رو میوت کن اصلا بهت نشون نده، اینجوری دیگه اشتباهی ام دستت نمیخوره بازشون کنی

از خون جوانان وطن لاله دمیـده 🥀🖤......خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 🥂🕊️🤍🫶 خداوندا این سرزمین را از ظلم و ستم و جهل و فریبکاری و خرافات محفوظ بدار 🤲 الهی آمـــــین 😇

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز