2777
2789
عنوان

جاریمو دیدم

454 بازدید | 28 پست

کسی هست تعریف کنم

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده

بگو

من عاااشق زمستونم❤️هیچوقت فکر نمیکردم بارداری سختی داشته باشم...هروقت یه بارداری میدیدم که تو بارداریش به مشکل خورده اصلا فکرشم نمیکردم که ممکنه همه اینا واسه منم پیش بیاد...(اینم اینجا نوشتم چون امشب ۱۴ اسفند خیلی دلم گرفته)***الان بچم دو ماهو نیمشه:) ۳۷ هفته و ۳ روز دکترم ختم بارداری زد،بچم iugr بود با وزن ۲۲۰۰ به دنیا اومد...زردیش شد ۲۰...بیمارستان بستری شد،شیر خیلی کم میخورید و...خیلی سخت بود خیلی...

بچهها تابستون قبل یرادر شوهرم یه خواسته ی بیخودی از همسرم داشت و توقع بیجا همسرم قبول نکرد و اینا با هم دیگه سر سنگین شدن ،ما تهرانیم و اونا شهرستان خلاصه ما اومدیم تهران و تو ابن مدت حتی زمان جنگ جاری حای یه زنگ یا پیام به من نداد ازم کوچیکتره و توقع داشتم یه چیزی بگه حداقل

عید رفتیم خونه مادرشوهرم جاریم همیشه میومد اونجا پیشمون چون طبقه پایین مادرشوهرمن ولی اصلا نیومد

من خیلی از رفتارش بدم اومده

الان برادرشوهر و شوهرم با هم دوست شدن ولی من واقعا دوست ندارم این جاری رو ببینم حالا یه مراسمی هست ...ادامه پست بعدی

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچهها تابستون قبل یرادر شوهرم یه خواسته ی بیخودی از همسرم داشت و توقع بیجا همسرم قبول نکرد و اینا با ...

بچه ها اینو قبلا گفتم که قراره تو نراسنی جاری رو ببینم سلامش بدم یا نه

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
بچه ها اینو قبلا گفتم که قراره تو نراسنی جاری رو ببینم سلامش بدم یا نه

حالا امروز تو مراسم نذری عموی شوهرم یه لحظه دیدمش چون رفتیم نذری بگیریم و بیایم

اون عوضی هم خودشو زد به ندیدن سلام نداد و رفت

منم با مادرشوهرم سلام علیک کردم اون داشت نیوند انگار سمتمون نفهمیدم دقیق

ولی زود خداحافظی کردم از مادرشوهرمو رفتم تا نبینمش

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
بگو

گفتم بیا

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
بگو

گفتم بیا

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
اون وظیفشه سلام بده

اره کوچیکتره

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
حالا امروز تو مراسم نذری عموی شوهرم یه لحظه دیدمش چون رفتیم نذری بگیریم و بیایم اون عوضی هم خودشو ز ...

خوب کردی ،گفتم که تو موقعیتش میفهمی چه رفتاری کنی،میخواسته پیش مادرشوهر خودشیرینی کنه وگرنه همون اول میومد

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)
خب

حالا من نمیدونم دون منو محل نزاشت یا من اونو خیلی زورم اومد قشنگ دیدم رفت اونور بعد دید مادرشوهرم داره باهام حرف میزنه انگار خواست بیاد جلو من سریع رفتم

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
خوب کردی ،گفتم که تو موقعیتش میفهمی چه رفتاری کنی،میخواسته پیش مادرشوهر خودشیرینی کنه وگرنه همون اول ...

دقیقا خیلی زورم اومد دلم میخاد یه برخوردی باهاش داشته باشم از این عنترای خزه که استوری تیکه دار میزاره اومدم خونه دیدم استوری کرده زور خدا از همه بیشتره یعتی جی این حرف

این نکبت نفرین نکنه منو خودش بی محل کرد

واسه چند لحظه آرامش اومدم اینجا و در نتیجه حوصله بحث ندارم .شما درست میگی تمام !           اگه امضام رو خوندی و دوباره ریپلای زدی یعنی مشکل داری خودتو ب دکتر نشون بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز