2777
2789
عنوان

لطفا بیایید

46 بازدید | 25 پست

سلام اول از همه میخوام بگم لطفا خواهش میکنم قضاوت نکنید چون من خودم به گ که خوردن افتادم به قضیه ای برام پیش اومده من ۱۵ سالمه و رلم ۱۸ سالشه ما ۶ ماهه باهمیم من رابطم با ایشون درحد بوس و بغل عادی بود بعد یه ماه بعد این ۴ ماه مه گذشت به من گفت لب بگیریم بعد من بازور قبول کردم و خیلی ناراحت بودم ولی خب گفت چی میشه مگه عادیه و اینا گفتم باش حتی به خدا من بلد نبودم به چند بار اون بهم یاد داد گرفت بعد دیگه این دوماه گذشت برگشت گفت دست بزنم به سینه هات من الان که دارم اینارو میگم خودم خیلی پشیمونم خواهش میکنم قضاوت نکنید بعد من بازور اجازه دادم بعد الان دعوامون شد برگشته میگه تو دستمالی من افسردگی دارم چندبار قرص خوردم برا خودکشی ولی متاسفانه چیزی نشد به شستشو معده برام انجام دادن من این چند وقتم همجوره فکر و خیال دارم دارم میمیرم چیکار کنم بگید من چطور آروم شم کمک کنید

اونحروم زاده رو ولش کن

❤ حلقه بر در می زدم تا نیمه شب در وا نشد ، جستجوی یار کردم آن صنم پیدا نشد ، پاسدار شب بیامد هر دودستم را ببست ، ای خدا هیچ عاشقی مانند من رسوا نشد ، ( قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اشتباه از خودت بوده که اجازه دادی همچین کاری کنه،میتونستی بهش بگی این کار درست نیست و باعث اذیت شدن من میشه و اگر میگفت تو دوسم نداری و....بهش بگو اگه میخوای دوست داشتن رو از روی اینا بدونی آره دوست ندارم😃

اون حروم زاده رو ولش کن بسپار به خدا چوبش می خوره ولی دیگه رابطه نگیر پنهانی چون اخرش خوب نیست اومد سمتت هم ولش کن می بینی چوب خوردنش و

❤ حلقه بر در می زدم تا نیمه شب در وا نشد ، جستجوی یار کردم آن صنم پیدا نشد ، پاسدار شب بیامد هر دودستم را ببست ، ای خدا هیچ عاشقی مانند من رسوا نشد ، ( قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

عزیزم من خواهر همسن تو تقریبا دارم یه نصیحت میکنم تا قبل ۱۸ سالگی اصلا تو رابطه نرو الانم کات کن

اره بخدا آبجی خیلی پشیمونم الان کات کردم بلاکش کردم ولی فکر نمیکردم اینقدر بی ذات باشه تازه برگشت فحشم داد

بهش فکر نکن .... تجربه شده برات .... ذات کثیفش رو رو کرده ... شانس آوردی زود ازت دست کشیده

نمیتونم من خیلی استرسیم واقعا من نمیدونم چرا باید این بلا سر من بیاد از یه طرفم انقدر بی ذاته پشتم تو محل بد حرف میزنم آبروم میره

نمیتونم من خیلی استرسیم واقعا من نمیدونم چرا باید این بلا سر من بیاد از یه طرفم انقدر بی ذاته پشتم ت ...

حرفاش اعتبار نداره غلط کرده ..دیگه طرفش نرو ..بهش اصلا فکر نکن ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز