بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
الان ناراحتی و حق هم داری، اولین تجربه ات هست احتمالا، اما باید زمان بدی به خودت، برسی به علایقت. هررچی که بزرگتر بشی، بهت قول میدم هر بار موقعیت های خییلی بهتری جلوی راهت میاد. رو خودت تمرکز کن، اگر درس یا هنر یا ورزش خاصی دوست داری سفت بچسب به جاهای خوب برس، پسرا خودشون دنبالت میان. هرچه بالاتر بری، موقعیتاتم بهتر میشه. خودتو درگیر روابط از این سن نکن لطفا