چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من کلی گفتم عزیزم ناراحت نشو یچیز کلی بود و.ن یادم به یسری رفتارا افتاده بود منظورم شما نیستی عشقم
وای تروخدا ببخشید عزیزم
یهو عصبانی شدم
معذرت میخوام
خیلی حالم بده
من واقعا این آدمو دوست دارم میدونم با کسی نیست در حال حاضر ولی هی میگه به صلاح نیست هیچ چیز تو رابطه ی ما درست نیست پیام ندیم بهم . الآنم که پیامام رو سین نمیزنه
شبی پیام دادم سریع آنلاین شد اومد ببینه چی گفتم ولی سین نزد
به نظر من اختلاف سن اینقدری وقتی که دختر سنش هنوز پایین هست، مخصوصا شما که دیگه نوجوان هستی، آسیب زا میشه قشنگم برای شما. هیجانات سنین نوجوانی خیلی بالاتر از کسیه که ۲۸ سالشه. من نظرمو گفتم البته، تصمیم با شماست.
از همون اول میگفت چند بار قرار شد پیام ندم بهش من پیام دادم اونم صمیمیتی تر از قبل جواب داد خلاصه که ...
من متوجهم چقدر میتونه سخت باشه عزیزم. اما بهتره که توی این سن به فکر خودت و دوست داشتن خودت باشی. فعلا زود هست که بخوای درگیر همچین چیزایی بشی. روانت نابود میشه. ولش کن و بچسب به خودت❤️