نجات در راستیست ...من فقط با خود گذشتم مقایسه میشم .من از خیلی چیزهایی که خیلی مردها واسشون جذابه عبور کردم.واس همین منو قضاوت نکن .../ کامنتهای ما شعور مارو به نمایش میگذارن . سعی کنیم با شعور به نظر بیایم .اینکه سالها عقده و خشم فروخورده در ما تلمبار شده مشکل ماست ....