دوست گرامی صحبت از قانون نیست اصلا .تناسخ یک پدیده ای هست که مخالفان و موافقانی داره .
مخالفان عمدتا از بعد مذهبی رد میکنند و موافقان عمدتا از روی شواهد تایید میکنند .
هضم اینکه روح چند بار به دنیا برمیگرده سخته و با باورهای ما همخوانی ندارد
کسی دنبال این نیست که این پدیده تبدیل به قانون بشه یا نه