2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از بعد مذهبی رد میشه و در کتب دینی اشاره نشده

اما شواهد زیادی در دنیا وجود داره اروپا

هندوستان

با عقل ما مسلمانها جور در نمیاد

نجات در راستیست ...من فقط با خود گذشتم مقایسه میشم .من از خیلی چیزهایی که خیلی مردها واسشون جذابه عبور کردم.واس همین منو قضاوت نکن .../ کامنتهای ما شعور مارو به نمایش میگذارن . سعی کنیم با شعور به نظر بیایم .اینکه سالها عقده و خشم فروخورده در ما تلمبار شده مشکل ماست ....

از بعد مذهبی رد میشه و در کتب دینی اشاره نشده اما شواهد زیادی در دنیا وجود داره اروپا هندوستان با عق ...

تا جنبه ی عمومی نداشته باشه یه قانون محسوب نمیشه وفقط یه امتیاز برای چند نفر هست

https://eitaa.com/kodakenazanin

تناسخ وجود داره و خیلی هم قشنگه و عدالت ِحق رو نشون میده

اومدن یک روح جدید تو هر تولد نوزاد اصلا عقلانی هم نیست

ب نظرم مجموعه بندیه و توی همون مجموعه روح ها تناسخ میکنن ک ارتقا پیدا کنن مثل حانواده و اقوام

نظر خودت چیه

تا جنبه ی عمومی نداشته باشه یه قانون محسوب نمیشه وفقط یه امتیاز برای چند نفر هست

منظورتون رو نفهمیدم

چی جنبه عمومی پیدا نکنه قانون نمیشه،؟

نجات در راستیست ...من فقط با خود گذشتم مقایسه میشم .من از خیلی چیزهایی که خیلی مردها واسشون جذابه عبور کردم.واس همین منو قضاوت نکن .../ کامنتهای ما شعور مارو به نمایش میگذارن . سعی کنیم با شعور به نظر بیایم .اینکه سالها عقده و خشم فروخورده در ما تلمبار شده مشکل ماست ....

منظورتون رو نفهمیدم چی جنبه عمومی پیدا نکنه قانون نمیشه،؟

یه اتفاق یا ایدئولوژی با چند بار اتفاق افتادن اونم انگشت شمار یه قانون محسوب نمیشه اگر چند نفرتوی دنیا بتونن شبدر چهار برگ پیدا کنن یه اتفاق کم نظیر هست وکسی نمی تونه بگه یه قانون هست درمورد همین تناسخ هم همینطوره با اینکه جزوی دیده شده برخلاف تفکر آسیای شرقی چنین قانونی وجود نداره

https://eitaa.com/kodakenazanin

یه اتفاق یا ایدئولوژی با چند بار اتفاق افتادن اونم انگشت شمار یه قانون محسوب نمیشه اگر چند نفرتوی د ...

دوست گرامی صحبت از قانون نیست اصلا .تناسخ یک پدیده ای هست که مخالفان و موافقانی داره .

مخالفان عمدتا از بعد مذهبی رد میکنند و موافقان عمدتا از روی شواهد تایید میکنند .

هضم اینکه روح چند بار به دنیا برمیگرده سخته و با باورهای ما همخوانی ندارد

کسی دنبال این نیست که این پدیده تبدیل به قانون بشه یا نه


نجات در راستیست ...من فقط با خود گذشتم مقایسه میشم .من از خیلی چیزهایی که خیلی مردها واسشون جذابه عبور کردم.واس همین منو قضاوت نکن .../ کامنتهای ما شعور مارو به نمایش میگذارن . سعی کنیم با شعور به نظر بیایم .اینکه سالها عقده و خشم فروخورده در ما تلمبار شده مشکل ماست ....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز