بچه ها یه سالی از کات م گذشته
کل یه سالو با گریه سپری کردم
الآن هم بشدت دلم براش تنگ میشه 😢😢
حتی نمیتونم بهش پیام بدم یا زنگ بزنم
چون میدونم اون منو ول کرده.اون رفته
روزی نیست که به یادش نیافتم و غمگین نباشم
صبح ها با یه بغض سنگین بیدار میشم و حال خوبی ندارم