2777
2789
عنوان

دلتنگی

139 بازدید | 15 پست

بچه ها یه سالی از کات م گذشته

کل یه سالو با گریه سپری کردم

الآن هم بشدت دلم براش تنگ میشه 😢😢

حتی نمیتونم بهش پیام بدم یا زنگ بزنم

چون میدونم اون منو ول کرده.اون رفته

روزی نیست که به یادش نیافتم و غمگین نباشم

صبح ها با یه بغض سنگین بیدار میشم و حال خوبی ندارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم منم همچین روزایی رو گذروندم درست بعد یکسال دیدم دیگه نمیتونم دوباره رفتم سمتش

اما اون ولم کرده حتی اگه من برگردم اون دیگه تصمیمشو گرفته

من کاری نکردم که دلیل جدایی ما باشه فقط بعد سه ماه کلاً زیر و رو شد کلاً دیگه. رفت

و من هیچ وقت یادم رو انقدر عمیق دوست نداشته بودم 😭

چطوری یعنی چی گفتی بهش اول الان باهمین رابطتتون چطوریه ؟پشیمون نشدی؟

من عاشقش بودم و الان هم هستم

رابطه الانمون دوستانه است نه عاشقانه ولی من به همین هم راضیم حداقل دیگه دلم براش تنگ نمیشه میبینمش

نه پشیمون نیستم

نمیدونم چی بگم خدامنو ببخشه من ن ولی این زندگی باعث شد دل یه دختربشکنه بعضی وقتا هفته ها عذاب وجدان میگیرم بخاطر اون دختر همسرم5سال باهاش دوست بود وای جبر زندگی باع شد بامن ازدواج کنه

کسی چه می‌دونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن

اما اون ولم کرده حتی اگه من برگردم اون دیگه تصمیمشو گرفتهمن کاری نکردم که دلیل جدایی ما باشه فقط بعد ...

دقیقا از ماجرای منم یکسال گذشته و روزی نبود که بهش فکر نکنم....خیلی نذر و نذورات کردم که بهش برسم ولی انگار خواست خدا چیز دیگهای بود

پارسال درست شب عاشورا که حسینیه بودم دعا کردم که سال بعد یعنی همین امشب باهم سر دیگه نذری باشیم ولی اونم منو ول کرد و هیچ وقت دلیلش رو نفهمیدم، امشب دیگه نمیدونستم دقیقا باید برای چی دعا کنم🥲

خیلی میفهمت و امیدوارم خدا به دلت آرامش بده

دقیقا از ماجرای منم یکسال گذشته و روزی نبود که بهش فکر نکنم....خیلی نذر و نذورات کردم که بهش برسم ول ...

دقیقا منم دیگه نمیدونم باید واسه چی دعا کنم

چون تا حالا به هیچکدوم از آرزوهام نرسیدم

گاهی جهان فقط با یک نفر پر میشود🤍

وقتی اینقدر حست بهش عمیقه پیام بده بهش تلاشتو بکن

من بار ها بهش گفتم که دوسش دارم

اون میگفت. گفتم اینها و فایده ای داره

میگفت دوست نداره ازدواج کنه


آخرین بار دیدم اصلا سر به هوا شده ن آنلاین میشم جوابمو میده فهمیدم نمیخواد خودم رفع زحمت کردم

ولی بعد اون دیگه حالم خوب نبود

دقیقا منم دیگه نمیدونم باید واسه چی دعا کنم چون تا حالا به هیچکدوم از آرزوهام نرسیدم

نمیدونم منم فقط گاهی که آرومترم به این فکر میکنم که خدا صلاح ما رو بهتر از خودمون میدونه و امیدوارم یه جور دیگه برامون جبران کنه

عزیزم من امشب برات دعا میکنم عشقی رو تجربه کنه که همه این خاطرات بد و حال بد رو فراموش کنی و به معنای واقعی خوشبخت بشی

تو هم برای من دعا کن❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز